lørdag den 21. november 2015

CPHFW SUMMER '14











Jeg kan slet ikke vente til at det igen bliver tid til Fashion Week. At suse rundt fra show til show, blive inspireret af alle de fine gæster, sippe lækre drinks og ikke mindst få set en masse fantastisk mode. Det er de bedste 3 dage på året! Næste gang bliver den 3-5. februar, og Caroline og jeg tæller allerede ned.

Disse billeder er fra Copenhagen Fashion Week i sommeren 2014, hvilket var 2. gang jeg var "rigtigt" inde til modeugen. Her ses bl.a. billeder fra mit all-time favorit show hos Henrik Vibskov "The Sticky Brick Fingers" og Asger Juul Larsen. På de første billeder ses jeg, iført mit eget design art de fou.  

Gud hvor jeg dog glæder mig til at suse rundt sammen med dig Caroline, og alle de andre søde modemennesker. 

Kys Trine 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar